"Hemmafest är och kommer alltid att förbli en rolig grej att gå på"

Galet är nog det rätta ordet för att beskriva gårdagen.
Började med en omgång "Med Andra Ord" hemma hos Josefine. Moa & Ella var även två spelsugna unga damer, som även dem gjorde kvällen bättre än förväntat. Tack självklart till Josefine för att hon gjorde så att tävlingen blev väldigt jämn. Då jag inte fick fram dem rätta orden som krävdes för att hjälpa henne, så vårat lag kunde vinna. Kände jag ändå att vi var ett bra team.

Efter spelet, traskade vi hela vägen upp till andra plan i huset där Alex hade förkrök med ett gäng härliga filurer. Stannade dock endast 35 min då våran skjuts till stan anlände enligt planer.
"Hemmafest är och kommer alltid att förbli en rolig grej att gå på"

Brudarna hoppade glada och faktiskt lite smått fnissiga ut ur bilen, medans jag nästan ramlade ut, dock på grund av en rad komplikationer. För det första så var det nog bestämt lite ojämn mark där vi stannade, plus att jag hade händerna fulla med massa saker, bilturen dit var inte direkt lugn. Tror vi skumpade omkring hela tiden. Så min hjärna hade nog inte hunnit ifatt resten utav delarna.
Igår blev det oscars som hade äran att ha oss på sin klubb, vi är ett glatt gäng som för gårdagen tyckte om mycket alkohol som innehöll redbull, jägermiester samt vodka. 
Dansade och kände riktigt hur pulsen ökade på dansgolvet till en del bra låtar. 

Erik hämtade mig vid posten och jag for hem efter en otrolig kväll med mycket skratt och glädje.

/A


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0