Söderkis!

Tjohej och hå och lite hopp med!:)
Ligger nu i Nicklas rum på södermalm och slappar, stackarn fick hoppa in i sista minuten och vara danslärare.
Men snart så kommer han hem och då blir det mys med en bra film, inge snacks alls till=/

Jag,Maria och Josefine har börjat på en diet nu, vi kallar den för "Kambodja dieten" ska hinna gå ner och bli slanka innan den 10 November, förlorar man (alltså äter något onyttigt eller fuskar) så ska man ge dem andra två 175 kr var! så ingen vill göra några misstag här inte.. det har börjat bra iaf, rör på ,mig varje dag, går minst 30 min om dagen-
Gick en liten mysig runda nu vid 9 till slussen och tillbaka..stannade och tog en västkust sallad på en mysig pizzeria med! 

Så vackert sthlm är, trivs som fisken i vattnet eller snarare som ett glas jäger/redbull i magen:) åååh, det hade inte suttit fel, men hepp det får man inte dricka endast vin eller ren sprit (håller mig till vinet)

I skolan flyter allt på, alltid lika kul när skolan börjar och man får träffa allt folk igen!!!

I morgon så blir det till att bege sig till Lidingö och kolla på min nya bostad, eller ja vi får allt se om det är bra läge och fin lägenhet och självklart om jag kommer att trivas där, inte riktigt min del av stan om man säger så, jag är nog en riktigt liten skön söderkis, ja det är jag nog allt!
Hade inte bangat för en mysig liten 1.a på söder:)



sthlm i mitt hjärta!:)




Nä nu så ska jag kolla klart ett avsnitt av O.C innan Mr Frantassiev kommer hem.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0