skowlan.

Sitter på svenska lektion nu, dagens lektion går ut på att man ska skriva ett blogg inlägg på skolans privata blogg...http://sparregymnasiums.blogg.se/

Vad äre för lektion egentligen, förstår inte ens hur våran lärare ska kunna betyg sätta dessa inlägg..
Det var tydligen väldigt viktigt att man skrev inägget med bra svenska (alltså inga slang ord eller förkortningar)
men utan dessa slang ord så känner jag att mitt inlägg inte kommer att bli lika personligt! Och en blogg ska vara personligt, personer som läser det ska kunna leva sig in i det bloggaren skriver.
OM jag ska skriva ett inlägg så måste jag först och främst känna mig avslappnad och veta att jag kan skriva vad jag vill..





åh, kan inte ens komma på något vettigt att skriva om?!

Men Hej Det Är Ju Bara Jag? Och..Vad Vet Jag Egentligen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0