Asso skämtar du eller?

Vilka idioter det finns!
Sitter i skolan nu och pluggar historia, väldigt roligt måste jag säga...
ska skriva en sida om Alexander den Store(Y) Stråååålande.

Men fööörst, läsa 20 sidor i historia boken... ännu roligare, jippi typ!;p


I helgen så sov jag hos min kära Kompis Nicklas eller Niklas som han tydligen stavar det ;D

I fredags så hände det inte ett piss, chillade framför datorn och sen efter att Niklas kom hem efter sitt jobb så blev det JOhan Glans, asso TAGGA till max!!!!!

I lördags där imot så kollade jag på en lägenhet, och damer och herrer Alexandra Svahn är nu en stolt Lidingö bo.
Efter de så drog jag och träffade Niklas, han berättade att han skulle få en hund valp (ras Amstaff) utav en kompis som han har hjälpt en del. Vi åkte till Tumba till hans ena jobb och chillade, efter det blev det en låååååång promenad från sthlms södra station till Gamla stan och sen från Gamla stan till södermalm/sofia där Niklas bor... vi var fortfarande sugna på lite Johan Glans och så blev de!

I går så passade jag en hund på förmiddagen innan jag begav mig in till hötorget där emma väntade, vi gick och käkade på kungshallen, väldigt gott! Senare blev det en promenad därifrån till Gamla stan, tog ett glas vin och sedan begav jag mig hemåt till Niklas igen. Vi gick en promenad till ett café och träffade hans tjej kompis Caroline, mycket trevlig liten prick de där måste jag säga!
Sen blev det sängen och ytterligare lite Johan Glans haha;p
Niklas valp kom i går med så det blev att man fick gå in i en mammaroll direkt!

Och idag så begär idioten att niklas antingen ska betala för valpen eller att han ska ta tillbaka den och sälja den:S Kan man verkligen göra så? Nää, så nu ska jag och Niklas skaffa fram pengar och köpa hunden tillsammans.
Vet inte hur detta ska fungera men det löser sig säkert.... eller nått=/

Aja måste ta en cigg, pusspuss// Alexandra


Mys i sängen:)


Niklas & Yoshi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0