Tråk - Torsdag!

Sitter på min veranda nu och tar mig en cigg,
Dricker mitt te med frukt smak.
samtidigt som solens strålar  slingrar sig imellan varje hårstrå på mitt huvud.

haha.

Varje dag så tar jag mig en funderare.
på:
* vart jag egentligen vill med mitt liv
* vilka människor som jag kan hjälpa och ge råd till
* vad jag vill bli när jag blir stor
* hur andra har det
* människor som får jobba för allt i sitt liv
* hur lätt andra har det, som bara glider igenom sitt liv på en räkmacka

Allt detta borde alla tänka på, ta sig en liten tanke stund och brainstorma riktigt ordentligt.

Något att tänka på kanske?

måste hämta min solbrillor känner jag (:
ha en bra eftermidda!
Kram / Alexandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0