Lunch

ja då har vi haft den första lunchen i våran nya skola idag, inte lika många alternativ på denna skolan men det var helt okej ändå. Idag så blev det Thaigryta och ris, väldigt gott!

Damer och herrar, Ballex är kär.. och denna gången är det speciellt på något sätt, under alla mina dagar som jag har blivit "kär" ( jag blir lätt kär, vi vet ju alla att man kan bli stört kär i en skådespelare i en viss film, för karaktären som skådespelaren spelar är speciell) Ja sånn kärlek har vi ju alla, men sånt försvinner ju efter någon dag eller två, men denna som jag pratar om nu inträffar inte mig så ofta, andra gången om man får säga så..

Kan inte sluta tänka på han, helt sjukt.. så blir jag helt tokig nu n'r han har fått reda på det och underviker mig, vad ska jag göra? han är i lumpen i 5 månader till tror jag, han bor i min hemstad och vi har känt varandra i lite mer än ett år snart 1 ½ år tror jag, har alltid haft ett gott öga för han men har vart på min vakt för han är inte den som jag brukar falla för, eller brukade kanske man ska säga, det var ett tagsen som jag fastnade så för en kille,
 jag har mina grejjer somjag brukar gå efter nu för tiden..
men dem blev som bortblåsta när jag träffade han.  kan berätta fom första mötet för er, lite roligt äre (:
 
Jag var hemma på fest hos min moster som är typ 10 år äldre ä'n mig, efter det så skulle hon och hennes kompisar få in mig på en klubb som heter Oscars, det var inte så kul där så efter bara en drick så gick vi vidare till min favorit,
Beer n Bar som det hette då, ( nu heter det Cheers and Beers, sug! )
vi slog oss ner vid ett långt bord, fixade oss varsin öl, den slank ner snabbt, och helt plötsligt så kom han där med två hinkar med is och en massa öl. han satte sig snett imot min moster och jag satt brevid hennes kompis som hon försökte snacka med, vi bestämde oss snabbt för att byta plats, efter det så försökte jag skämta lite och frågade om en öl, ett glatt nej blev det, efter att vi hade snackat ett tag så var det dags för den krogen att stänga,.
 jag skulle till en tjej kompis och sova och han och hans kompis fick inte hänga med dit, så jag stod inför ett val, jag ville inte avsluta redan då och kanske aldrig få träffa han igen, vi hade så roligt tillsammans.
så jag ringde och förklarade för min kompis, efter det fick mamma hämta oss och så åkte vi hem till mig, jag hade två 120 cm sängar så det fanns tillräckligt med plats, vi kollade på film, hans kompis somnade, så vi gick ut och tog en cigg själva, jag kände direkt att man kunde vara sig själv och vi kunde prata om allt, nästan om för mycket.
efter det så somnade vi, på morgonen efter det så gick dom ner till stan utan mig, jag skulle nämligen jobba. och efter den kvällen så har vi varit ett roligt team om man säger så, oftast onyktra har vi stött på varandra och hittat på både det ena och det andra.
men då kändes det okej, inga känslor alls... men så nu precis innan julen så dök dom upp, helt oväntat.

hur fan ska jag göra nu? bara skita i mina känslor kan jag väl inte bara göra?


oooh gud vad jag har skrivit nu, roligt om ni läser allt, och snälla kommentera om vad ni tycker att jag ska göra. är jag knäpp? eller bara normal. haha

/ Kram Alexandra   

Kommentarer
Postat av: Bella

Alex, du är kär!

"Go with the flow" skulle jag nog säga och det är något jag själv med fått höra.. Vad som händer och hur det går kommer med tiden, men gör det som känns rätt nu med.

Love u babegirl! xoxo

2009-03-25 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0