Lördag 21/3

Hej och Håå!
kom precis hem ifrån stan, (systemet) host host
kom hem till en super glad mamma som satt och kollade igenom gamla kort, på när vi barn var små.
Hittade flera kort då jag var nyfödd och min mor såg ut som om hon var 17 år fast hon var 24.
En ganska så unga mamma har man ändå om man tänker efter :)

I går var det meningen att jag och Jennie bara skulle ta det lugnt,
Dels för att jag är sjuk och för det andra för att vi skulle ge järnet idag i stället då våran budget bara håller till en dag :p
Men i stället så blev det att vi begav oss till kajsa på snabb förkrök (gratis är gott) 
Efter det blev det taxi in till stan då det blev Klubben Oscars.. Blev faktisk förvånad, det var kul!

/ Kram Alexandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0