God morgon ..

God morgon, god morgon till miiig :)
hade lite extra sovmorgon idag, sitter nu och äter en underbart god frukost;
2 fullkornsrutor
annanas
ett glas apelsin juice
1 kokt ägg

men ja just det har ju inte berättat. Den 29 Maj åker jag till Agia Napa, redan då börjar mitt sommarlov, avundsjuk?
tänkte väl de...
så därför så har jag börjat med en diet, fixade mig en privat dietist som gjorde mig ett schema.
Var lite skeptisk först, menar käka 6 ggr om dan?
Varav 3 ggr är mellanmål, men hallå mellanmål hade man bara på dagis..
När jag åkte hem till huvudstaden så begav jag mig direkt till ICA för att handla, hade skrivit ner min budget så jag visste vart max gränsen låg...
Det gick way over säger jag bara runt 700 kr kostade det hela och då hade jag tagit bort en del rätter ifrån schemat.

plus att jag är ute och springer 30 min/dag,
dock så är jag sjuk nu(förkyld) och är nere på västkusten så jag har tagit lite ledigt ifrån det där hela.
Äter fortfarande en del nyttigt om man säger så.

Underbart väder idag igen! Lovely.

Nu så ska jag ta på mig tränings kläderna och bege mig ut ändå på en spring tur. Gör det du med.. Och Du, du får gärna kommentera om du vill :)


/ Kram Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0