God eftermidda

Fy vikket fin väder det är idag, likaså i går.
Jag blir så sprallig och go och glad i hela mig när jag ser ut igenom fönstret i mitt sovrum.
ligger här i min säng med en kopp te och har kollat in lite bra musik inför helgen samt några bra klipp på youtube.

Fastnade speciellt för detta klipp  & det här

har lite ont i halsen, hostar lite smått, torr hosta? haha lite kul lät de faktiskt!

har lust att gå ut och springa en sväng i karlbergs skogen, men först lite mat i magen.
Blir antagligen:
 
Kokt Quinoa
Tärnad avokado
Gröna Oliver 
Stekt kyckling
Väldigt gott, ett måste när det gäller att prova nya maträtter.

Nä nu skriker nästan magen efter mat, ses om en stund.
Ha det Gett (:
/Ballex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0