Äntligen, fort.

I Söndags så hade jag slapp dag, sen efter det så kom Lucas, Det blev parlamentet och beck, samt öl, chips och popcorn :D ahah öligt värre!
Dagen efter tog jag och Lucas en sen frukost, sen gick vi för att panta lite flaskor, för dom pengarna blev det varsin glass!
En cigg blev det också, så iunderbart väder det va, sen ringde wille och då blev det till att åka skateboard på läjet, vi bestämde att jag skulle kunna göra ett trick efter sommarlovet :) haha fan va kul det kommer bli!
På kvällen grillade vi kött, friterade pommes och gjorde café de pari sås, sallad blev det med , tss! Tack för allt, varberg ses snart igen..

ooooh nu så sitter jag i skolan och bara har det sååå tråkigt, Amadeus, bläää säger jag bara.
Svenska får jag göra i stället så man blir klar någon gång.

/KramAlexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0