Svenska

Har svenska lektion nu.
Slappt som fean!

Tänkte lägga in lite bilder från påskafton som var förra helgen.
Först så gjorde jag och Jennie iordning oss hemma hos Jennie, före det så käkade vi våran traditionella maträtt.
Efter att vi vart klara blev det till att snabbt blanda iordning några drinkar, innan bilen som skulle köra oss till Kröket kom.
Kröket var i Läjet hemma hos Linda, mycket röjj blev det! Rena Rama Guld Kvällen! tiiiiiiiiiiills min mobilförsvann=/
eller rättare sagt min systers mobil som jag hade lånat.

Men det dröjjde in länge innan våran Taxi till stan kom (min syster)
 Jag kunde inte hänga läpp helakvällen så jag la det åt sidan ett litet tag, den stunden då jag var på krogen vara bara helt knas, helt borta var man, men kul vare!



                 Alexandra Svahn

Jennie & Linda

                              Linda & Jennie

Muttan Johanna

                                   Johanna

Hanna

                                    Hanna



Ska ta en rööuke pause med min Bitches nu :)

CiAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0