Onsdag 22/4

Jahopp, då var denna skoldagen slut, det gick snabbt, en lektion ;p
och jag gjorde NOTHING! softish vettu!
Sen efter den jobbiga lektionen hade vi lunch, det blev pyttepanna med rödbetor och stekt ägg.
Efter Lunchen gick jag och Maria till Gallerian i Täbban, Maria skulle köpa skor, mkt fina, köp 3 betala för 2 ... fyndigt. och bara 198:- med, helt sjukt (=

Blev skit sugen på att shoppa så kollade in lite skor,kläder,smycken, solglajjor med mera. 
Blev iaf ett par örhängen, två flätade indie pannband, ett i guld och ett i svart. & till sist
det jag alltid köper när jag är på stan,TAJTS... mina håller bara en dag så det är många par man har köpt redan i år ...

The boys like me, what can i do ;) ha ha ha, skämtosido!
Alla tjejer vet hur lätt ett par går sönder, och det händer bara lite oftare med mig.

Sitter iaf hemma nu med en " Slurpeee " och arbetar med Svenskan, snart klar.. ÄNTLIGEN!



Måste städa och tvätta idag med tror jag,
hoppas det finns någon tid kvar till smutsiga lilla mig, grr! i'm a dirty girl, oh yes i am.

Kram/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0