FyFan Vad Jag Är BRA!

Ååååh! fyfan asso, i'm on fire!

Måste först börja med att berättade vad som hände i helgen, it was sick..
I fredags vara jag bara hemma so never mind on that day, however i Lördags så ringde jag my man Feddy, and we hook up, did our thing....

Nej nej nej, inget sånt, vi chillade, filmade och så blev det krök. 
Kröket var långt åt helvete men det gjorde inget, vi hade kul ändå, tack för det Feddy, du gjorde verkligen min dag. snyft snyft haha, verkar fett blödig nu men är glad över att jag träffade Nicklas så att jag kunde lära känna en sånn skön person som dig, fett med respekt..

Iaf innan folk börjar lipa eller tro att jag göre så kan jag fortsätta denna helg med att jag kom hem 0800  i Söndags morgon, somnade direkt, vaknade med nått så mycket värk i magen att jag höll på att avlida.
För att göra en lång berättelse kort, så fick jag vara hemma Måndag och Tisdag, pga vård av sjuktbarn.. Mig Själv dårå! 
Fick gjort mycket i Svenska, stolt! och nu så är det redan Onsdag och nu sitter jag i skolan, gick igenom alla ämnen med min Mentor och vi kom fram till att jag är en utav dom bästa eleverna på våran skola, ännu mera STOLT!

FYFAN VAD JAG ÄR BRAAAAA!

ska ut och synda, peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0