well... you suck!

Heey alla nattpersoner!
kom precis hem ifrån krogen, sitter här nu och käkar världens godaste mat!
fläskfile,sallad med feta ost och en god cream fräääsh sås , allt har syrrans pojkvän gjort super duper gott, Arvid detta måste du bara göra om någon dag!

jobbade idag det var mkt spring så jag fick ta och hoppa i plurret innan jag slutade, det var bara så vip!hah
Jo just det vi hade personal fest idag med så jag fick allt ta och beje mig tillbaka till jobbet sen efter en stund hann iaf hem och duscha samt byta om till mina "partykläder" *host* hah dagens tema var "glitter & glamor" säger bara
 I don´t like that shit!

men det blev en bra kväll ändå trotts temat, först så gick vi ner till stranden och spelade kubb sedan så gick vi upp till kallbadhuset och käkade tacos, efter det så gick vi på en "låång" poängpromenad som var lite annorlunda men helt okej faktiskt... sedan så käkade vi kladdkaka,jordgubbar och vippedcreääm 'mums* det var goddie! sedan så dansade jag lite haha och catta med förstås ;p spelade lite spel och begav oss till city där jennie väntade på krogen. 
Jag och Jennie bestämde oss snabbt för att åka hem och då blev det så!
and now i'm here so thats about it, hah stavas det verkligen så?

aja ska kolla lite tv nu och käka klart min nattamirre och sen så får det nog ta och bli sängen för ska upp och jobba i morgon med =7

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0