måla måla

image79 

I morgon kommer farfar hit och ska måla klart mitt rum som jag började måla i höstas :D
idag har det varit en bra dag i skolan, hade väl egentligen inte behövt gå till skolan. den första lektionen började med matte som jag iaf tycker är en helt onödig lektion eftersom att vi redan är klara med allt. sedan efter det så var der turism men där var jag inte med för jag ska inte redovis mitt landskap. och sen var det eget arbete hemma i stället för geografi lektion så skoldagen idag var onödig i sig.. men jag och andré hade trevligt , satt och pratade lite ute vid hamnkiosken :)
 denna veckan är det geografi prov som gäller och idrotts prov, 2 idrotts prov för min del och 0 för andra. visst låter det trevligt.

Da vstretji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0