fredag + gbg körning

image82
hej idag så har jag kört till gbg + kört i gbg's centrum med trafikskolan, gick faktiskt bättre än förväntat :)
idag så är det också fredag, vilket betyder feeeeeeeest, nä faktiskt inte idag så ska jag bara ta det lungt.
har inga pengar för allt ska in på mitt konto, men ni kan vara lugna för att allt kommer ändå att försvinna nästa vecka i sthlm :) wihoo! om 5 dagar så bär det av till Carro och hennes student är om 6 dagar! är så stolt över dig gumms <3
Release Party - Nordin Gallery / Republik the 4th June, ska försöka få med carro men jag tror inte att hon kommer att orka det=/ men men ett försök går ju alltid! ;p

nä nu så ska jag gå ut och ta en cigg och njuta av det vackra vädret som vi har här just nu på västkusten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0