freda hela veckan!

åh nu är det äntligen freda och helg :) ska jobba hela helgen men skitsamma.i dag har det varit jätte fint väder, fick gjort min bok redovisning i skolan idag, tackar tackar :D 
sedan så gick jag och köpte lite pärlor så nu har jag gjort mina första två halsband :) mkt nöjd men jag hoppas på ännu bättre resultat !
hade fel i mitt förra inlägg, baby åkte inte till moskva den dagen som jag sa han åkte i går men inte till moskva utan någon annanstans med ett namn som jag ej har lagt på minnet :) 
var också den första som gratulerade honom på hans B-day i går den 22/5 .. 18 år, en stor kille nu hihi ;p
japp så idag har jag också varit på ge-kås med mamma och mina 2 stora syrror, vilket var okej alla försvanna hela tiden när jag försökte förklara vad jag letade efter men men fick iaf köpt en festis och en påse "never stop" så jag var nöjd. passade också även på att byta mina skull candy hörlurar som bara vill gå sönder hela tiden. Dom nya var såååååå mkt snyggare måste jag bara säga, en helt ny design!
om 13 dagar så är det Caroliné's student och då jävlar, längtar så in i bomben nu, åååh så underbart det kommer att bli älskade vännen!!!!!!!♥

image69

nä nu så ska jag gå ut en sväng och lyssna på musiken som bara glider ut ur mina nya hörlurar =)

δο Βςτρεγη


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0