working 9 to 5

Hej bloggen, hah! ja vart tog jag vägen i går? ne käkade potatisgratäng och fläskfile med mamma,rafael, rafaels flickvän sofie, broshan,min gravida syster isabelle och hennes pojkvän arvid. sedan så kollade vi lite tv, men jag satt mest här vid datorn..gillar inte sing a long eller vad det nu heter. sedan så åkte jag hem till min andra syster och snackade en massa skit,rökte,drack cola och kollade let´s dance. vi hejjade dårå på Danny men ja vi vet ju alla hur det gick!

sedan när jag kom hem så blev det vänner boxen med mammi och godis :D
somnade vid 4. MAN KAN JU INTE SLUTA KOLLA NÄR MAN VÄL HAR BÖRJAT!!!! så sjukt bra.

Nu idag så ska jag jobba visseligen inte länge alls men 1300-1730 men det får duga. ska se om mormor vill följa med mig ner till stan nu innan och köpa den där fina jackan och dom snygga jeansen <3 hoppas på detta!
måste göra iordning mig nu.
Pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0