vilken blogg dag.

idag så har jag kolla in Elin Kling´s blogg, upp ifrån och ner  och ner ifrån och upp!
Diggar denna bruden stört mkt, hon kan verkligen inspirera mig. Kollade in hemsidor som hon föreslog och fann massor med kläder, skor, accessoarer med mera. Så är det också bra att det inte bara är dyra affärer som hon rekommenderar utan både från budget och uppåt!


DESSA PLAGG PÅ BILDERNA KOMMER IFRÅN TOPSHOP

image52 image53image54
           PARTY LINNE                T-SHIRT              HIGH HEELS
 
Ska ringa till ett jobb i sthlm i morgon och se om vi kunde planera in en träff, så att hon får lära känna mig lite bättre innan hon bestämmer sig om jag får jobbet eller ej.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0