trött och vill sova, NUNUNU!

image31

Sitter här vid datorn nu igen som jag visseligen har gjort i flera timmar nu idag för att jag är fattig som en lus, vilket betyder att jag inte har några cigg nu på ett tag...och de suger ju en del=7 har kollat lägenheter´. Hittade en del bra som man ska be mamma att kolla på, så man vet att dom är värda att se mer närmre på. har inte pluggat alls idag som jag skulle gjort. har ett nationalpark´s grej som skulle varit klart idag, i morgon äre spanska med angel som jag inte heller är redo för och på torsda så är det ett geografi arbete som ska vara klart och ska redovisas inför klassen. orkarorkarorkar inte!!!!!!!!!! usch, ja e verkligen lat. hah jag är en sådan typisk person tror jag ,som bryr sig mer om hur jag ser ut än hur duktig jag är i skolan ;P mycket roligare... ska sova nu innan jag somnar här och nu framför datorn, fast jag inte borde gå och lägga mig förrens jag är klar med mina " skol-arbeten " men men.

puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0