tisdags mys

image27


hej å hå, idag så har det varit super duper väder...tills. NU!=/ hah det började regna och hagla nu när jag skrev detta wtf... weard till max. aja det HAR iaf varit skit fint väder idag ganska så slapp dag ida i skolan hade engelska och matte. satt och solade i solen med jennie i min klass. sedan efter skolan så drog jag me roxy hem till hennes bror och kollade film. det blev coverfield och juno, dom va hyfsat bra. coverfield slutade as skumt och juno var lite halv töntig med det duger. sedan så gick jag till bibloteket när jag väntade på mamma för att värma mig. tog upp en bok och började läsa....det visade sig att den var skitbra så jag kunde inte sluta läsa, såååå jag lånade hem den hah å jag som aldrig läser. "EN SORTS KÄRLEK" heter den.
har snackat med min baby två ggr idag också det var trevligt, ja behöver dig verkligen snygging<3

nä nu för det räcka för denna stund ska käka och läsa lite mera i min ny lånade bok och sen så blir det gossip girl och lite plugg inför pjäsen i morgon hah låter som jag går på dagis men what ever. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0