syo-samtal på en onsdag som denna =)

image48

hej hej hemskt mkt hej,
Idag så ska jag till min syo på samtal om att byta skola. Har jue hittat en Friskola i Täby som heter UVS.
Och då ska jag såklart gå samma linje, samhäll/turism som jag går nu dårå! :D
Har ju hittat en lägenhet också i Södermalm som låter bra, så ska vi ringa på den och be en kompis till mamma att kolla på den nu denna veckan eller nästa =) Mamma kanske har fixat jobb till mig också på Wallins konditori&bageri. ;P och det bästa är att det ligger inte alls långt ifrån lägenheten som vi har hittat i Södermalm.

jahooo va kul det skulle bli om allt går till väga nu! Morsan har slutat att sjukanmäla mig med så jag står som frånvarande varje dag typ, men jag orkar inte me skolan nu är så skoltrött som det går att bli, skönt att det är påsklov nu nästa vecka =) skippade spanskan idag också är inte alls redo för att snacka spanska med min lärare i 10 min om mitt liv och om mig själv. kan typ bara säga hej, hah vilket långt samtal det skulle blivit!
så kommer jag lagom till frukosten och till syo-samtalet, sen så är det svenska innan jag slutar jag för dagen ; )

Strålande fint väder idag med, dock så är snön fortfarande kvar....

aja nu så får jag dra och göra iordning mig, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0