summering utav helgen =)

Summering utav helgen, hah vet inte ens om summering stavas så men men =)

I fredags så var jag skit sugen på att dra ut till krogen men fick åka hem till syrran och kolla let´s dance i stället.
Det var mys. love you sis<3 Men innan dess så kollade jag och mamma på lite saker i IKEA katalogen som vi ska köpa till min nya lägenhet, hittade faktiskt en del snygga saker som inte alls var dyra. Kollade även en del tapeter, hittade massa schyssta som jag verkligen kan tänka mig att ha som fond vägg. KOLLA SJÄLV!

image35    image36

Sedan på lördan så skulle jag jobba från 1300 till 1730, gick bra och sedan så ville jag gå ut igen på kvällen; inte så ovanligt när det gäller mig! Kan bara säga att det var en minnesvärd lörda, som vanligt så kan ingen uppskatta att jag har det bra och vill gå vidare.
Nä men de är ju fel, alexandra ska stanna hemma och vara eländig och ledsen hela tiden.
Så jag drog ifrån den super tråkiga festen & begav mig till en vän som jag behövde.
Det var trevligt käkade upp allt godis och nästan alla chips som fanns, innan jag somnade med den värsta huvudvärken som man kan få....

Vaknade och tog en cigg, gjorde snabbt i ordning mig, sa hejdå och gick till NG:S för att köpa lite frulle =)
det blev.. esch skit samma, jag var iaf duktig och gick till jobbet, rekord tror jag hah.
Jobbade klart och körde hem när mamma kom till jobbet...
Arbetade lite med mitt projekt arbete, snackade med Jennie som är skit nervös över ingenting.
Hon ska nämligen ha halkan i morgon och det kommer att gå jätte bra, hon är så duktig!
Sedan så kollade jag  och mamma på " vänner " Men nu så ska jag göra klart mitt nationalparks arbete som skulle varit inlämnat förra veckan =D

så måste kila om jag ska komma i säng innan jag ska upp igen.... och jo förresten har körlektion i morgon=7 hoppas det går bra....

Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0