sjuk igen!

jahopp så nu var man sjuk igen.. eller rättare sagt förskyld.
sitter och kollar klipp på melodifestivalen på nattklubben nu.
Björn Gustavsson of course! Everybody loves Björn.  =)
ska arbete lite med mitt projekt arbete nu också, så får vi se hur långt jag kommer där innan jag sätter mig här igen ;p

Frågade lite kompisar häromdan om vilken fondvägg som jag skulle välja alla svarade på samma bild. så nu vet jag iaf att på min fondvägg så kommer det att vara något salags utav Graffiti målning =D

Det är snö i varberg också, men dock strålande sol väder =7 vilket gör det hela lite mer mysigt!
köpte min efterlängtade jacka i går också. mkt nöjd för det inköpet!

Bestämmade träff med min pappa nu idag också, fyller 18 om 2 veckor, såååå måste bestämma lite om hur jag ska kunna få min present..
Innan jag drar uppåt i landet för att bli firad utav lite friends. ha om man säger så!

pling plong hah nu drar jag ut till snön och syndar. =)
pusselieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0