planering planering!

image55  image56  image57

måste schema lägga denna dagen för att få gjort så mkt som möjligt, har EN DEL att göra om man säger så!

1.  fixa dricka tills i morgon, fredag.
2. köpa alla ingredienser till maten i morgon, fredag.
3. hitta käder tills i morgon, fredag.
4. städa mitt rum
5. göra färdigt tidningen, iaf göra en stor del uatv den så att den snart är klar!
6. försöka se tjejig ut i min nya frisyr.
7. packa ner allt som inte behövs.
8. gå ut med vovvisarna.
9. gå ut och springa.
10. hinna äta lite mat innan man fortsätter.
11. städa nedervåningen
12. SOMNA I TID SÅ ATT MAN KOMMER UPP I TID!!!!!!!!

för att hålla koll på vad som ska göras först och vad som man kan vänta med så tjockar och kursivar jag texten/texterna :) mycket smart i ställer för att ställa dom i ordning ;P
ex.
mkt viktigt
mindre viktigt
kan vänta

hah nä nu måste jag börja, har iaf fått i mig lite frukost :) hare pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0