påsk-ägg och tv-program

Nu sitter jag som ett litet barn och letar godis i mitt påsk-ägg som jag fick i går på kalaset.

kollade på so you think you can dance innan på kanal 5, började i går om ni inte vet det! hah såg en massa människor som var med i programmet som jag såg/träffade på streetsar den 1-2 februari nu i år :) mycket tillfredställande att se dom där får jag säga. men feddy "en snubbe ifrån sthlm som nicklas känner" var så jävla härligt, AS ALWAYS!!!!!!  haha kunde inte undgå att skratta.   feddy gick vidare till koreagrafin och så när han kom ut för att meddela sina vänner så sa han bara;

- haha, I KILL YOU!

hahah fan så jävla skön dude... för er som inte fattar I KILL YOU skämtet så kolla in denna länken: I KILL YOU

ska till frisören i morgon och "rätta" till mitt hår, säger bara ååh herregyd undra hur det kommer att se ut efteråt.. som en pojke? ja kanske de kanske hah

nä nu så ska jag arbeta lite med min tidning, see you läter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0