Måndag me jan

HEY DÄR! idag så har jag varit i skolan :) det var slappt som fean. matte först med gerdis<3 sen så skulle vi ha turism och kultur lektion men våran idrotts lärare dök upp i stället och berättade dom fantastiska och intressanta historierna som han har varit me om i sitt liv. hah kunde inte slita min ögon ifrån han, ville inte missa ett ända ord som han sa, sjukt underhållande! men som sagt så var det ingen vanlig lektion så vi slutade 1 timma tidigare typ. käkade i skolan innan några flickar och jag ifrån klassen drog en liten runda på stan. " måste ju checka nya kläder tills min baby kommer<3 " hittade en jätte fint skjorta som jag ska köpa i morgon :D och ett par jeans, vill ha nununununnu! hah

sedan så hade jag körlektion, som faktiskt gick huvsat bra. skyndade mig till skolan igen och fick då reda på att jag hade eget arbete så drog me Roxy till Blådörren där vi träffade jennie. hängde me jennie på hennes fotolektion en stund och sedan gick vi hem till mig. tog det lungt käkade pommes och nu så kom precis jennie ut ur duschen så nu är det min tur att duscha så måste dra mig, tjarå! :)

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0