horoskop del 2

Läste mitt horoskop nu för i morgon, för denna veckan och för denna månaden som finns här i mitt förra inlägg. Det är så skumt för att en stor del utav det stämmer in på saker som har hänt och saker som kommer att hända. Har snart nått mitt mål med mitt hår, behöver bara lite mer tid hos frissan och kanske hårförlängning hur det nu stavas så kanske man blir snygg eller nått. Idag har det OCKSÅ varit jätte fint väder så att man bara ville vara ute hela tiden. Hoppas på likadant väder i morgon :) snackade jätte mkt med min baby i går i tele flera timmar, jätte mysigt. Det är kul att du är dig själv inför mig baby. Är så nervös ska åka till dig snart, nu på freda om jag ska vara helt öppen. Saknar dig så hoppas att det blir värt besväret. hah <3

Nä nu är det girls of the playboy mansion så måste rusa.  puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0