Bästa helgen på länge!

walla bryshaaaaaaaahn, vad gör du JAO?

haha efter en helt fantastisk helg så är jag tillbaka hemma igen. Baby var så underbar så man ville inte åka hem, saknar dig ännu mera nu :(  hittade ingen billig tåg-biljett för min del hem så det blev till att ta en tidigt i morse i stället för i går. Nicklas åkte hem medans jag och Carro drog runt i staden för attm shoppa jacka,shorts och keps. jacka & shorts blev det efter en liten stund och då väntade belöningen på donken, nämligen den största colan med is som dom hade och en glass (mc flurrey) om den nu heter så :D sedan så åkte vi till vallentuna, köpte chips,dipp,ännu mera cola, lite frukost, en as god pizza med mera... ja just det vi hyrde film också, 2 stycken med :D dom var okej faktiskt. sedan gick vi för att köpa cigg och ännu ännu mera cola. sedan så bosatte vi oss framför datorn med house music,youtube och partybilder sen helgen för carro´s del ;P somnade 2 timmar innan jag skulle upp, jo men vesst skit duktigt gjort utav mig. vaknade efter att alla alarm hade gått plus att mamma hade ringt utav att carro skulle duscha då hon märkte att det var 25 min kvar tills mitt tåg skulle gå, och det tar 30 min för mig att ta mig till centralstationen ifrån vallentuna. Så fick ringa mamma och få en utskällning innan vi hoppade i våra kläder och drog till det lilla sleta tåget som går ifrån vallentuna till stan, sedan blev det tunnelbana till  central stationen och köpte min biljett, stackars carro som fick lägga ut åt mig =7 sen blev det tunnelbana till s:t görans gymnasium där carro´s kompis emma väntade på oss.. vi käkade lunch och sedan drog jag och carro till tunnelbanan igen för att åka in till centrum IGEN"! sprang ifrån tunnelbanan till carro´s praktik fixade en grej och sedan sprang vi "eller gick snabbt med cigg i handen" till stationen igen där mina väskor väntade. sa hejdå till carro och hoppade påtåget. precis när jag hade satt mig till rätta, ja då gick min ipod sönder..bara sådär =7

Men men nu är jag iaf hemma igen och ska dra ut för att röka med jennie som är så glad över att jag äntligen är hemma igen och att hon nu får gå in på sin bilddagbok :P  Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0