ändrade planer!

Eftersom att den lägenheten som vi hade bestämt oss för va weard så blev det till att leta vidare igen=7 
Det var byteskrav på den i östermalm sa dom när mamma ringde , så det gick inte!
Mkt tråkigt tycker jag för den hade varit skit bra.
Men iaf så jag & morsan letade vidare. Mamma hittade en på 12 kvadratmeter i östermalm för 3200 i månaden. NO WAY!  asso shit mindre än den förra och dyrare :S 
Då blev det till att utöka sina alternativ ooooch så fann jag en =)
Den ligger i Södermalm, en 1:a på 37 kvadratmeter och kostar 2500 i månaden :) mamma ska ringa på den i morgon, verkligen ett jätte mysigt bostadsområde om man kollar på bilderna =) Hoppas nu att man får denna, södermalm känns lite mer som jag, lite mer förort typ hah ;P Plus att baby bor där med så det blir inte så långt och så hittar jag ganska bra där nu också efter alla antal besök i det området. haha!

image44   image45  image46

Erkänn mysigt place ändå! PUSS =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0