18 års skandal

image17           image18
Bild på mig innan kalaset hos Roxy.              Bild ifrån 18 års festen, jag och Malin.


Halloj, idag så mådde jag inte så bra när jag vaknade och skulle gå till jobbet klockan 9, inte pepp ett dugg. var dock väldigt pepp i går när jag skulle på 18 års fest till Kajsa, hade skit kul på förferren hos jennie som varade ja.. hah en stund! sedan hämtade malin oss och körde mot festen, påvägen dit så dog bilen mitt i vägen, gissa vad ballex gjorde då, jo hon sprang ut och skulle putta bilen ifrån vägen medans dom andra puttade åt det andra hållet, smart va hah :) men det blev en lyckad kväll, snackade med min baby också, saknar dig ännu mera nu! :( men men snart kommer du om det går som vi har planerat.. det kommer bli super mys, puss på det! <3
jobbade i typ lite mer än en timma innan jag var tvungen att dra hem mådde inte alls bra som sagt. somnade hemma igen och vaknade vid två snackade med jennie som hade haft en skit "kul" kväll på krogen efter 18 års festen.

Är bjuden på fest idag med men orkar inte,kanske en liten stund men har typ ingen dricka så det känns så onödigt att gå ut plus att syrran kommer hit för att mamma ska ut så då vill man ännu mera stanna hemma och mysa med henne. ja ja vilket tjöt det var på mig hah! har snart nått slutet på mitt hår med, hoppas resultatet blir bra =/ lutar åt det andra hållet tyvärr, men what ever typ. jag bryr mig inte hoppas jag får raka av allt som brittan gjorde.... hade ju blivit en succe.  har varit hos Roxy idag med på kalas, busungen fyller nämligen 18 år den 6 mars, herregyd vad tiden går fort nu är det den 1 mars och jag fyller 18 om exakt 4 veckor, jo men tackar tackar, får man känna lite typ haha gå in på www.youtube.com och sök på ( farbror överkokt blomkål )så jävla CH NAJS asso!
käkade VÄLDIGT mycket hos roxy så är jätte mätt och go å gla som en kexchokla, mmm "choklet" hihi

nä nu börjar jag bara flumma så drar mig återkommer senare Ching-A-Ling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0