tele rädd

haha första gången som jag helt stelnar till när det ringer.
sitter nämligen på jobbet nu, kontoret och ska svara i tele ..vilket inte går så bra eftersom jag inte känner mig tillräckligt ryttinerad för att kunna hjälpa kunderna som ringer.

var på Peace & Love nu förra veckan från torsda till sönda, kom hem i går runt nio på kvällen, resan hem och dit var itne så kul som det var förra året, fast då åkte jag ju inte själv heller för den delen.

men om man räclnar bort resan dit och hem så vare AWSOMM!
helt underbart, träffade nya vänner, ovanligt! =) och fick träffa hoffa igen, samt adam tensta backstage ;p de ni!
inte dåligt..

måste jobba vidare nu kommer de mkt jobbe helt plötsligt,
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0