sitter

på jobbet nu mitt nya jobb som jag bara tycker om så otroligt mkt :) älskar mina grabbar här och andreas haha du e så otroligt söt hihi(A) har precis haft lunch och det bestod utav... ja typ inget,  hann/orkade inte göra mat tills idag i går så det blir en sliten dag idag, man märker så snabbt om man inte har ätit ordentligt.
 
har en feting jobbig beställning som kommer att göra så att jag får jobba över idag, jobbar ju från 8 till halv 5 varje dag men idag kommer jag säkert att få stanna kvar till 5 eller halv 6 om det nu kommer att ta sånn otroligt lång tid vilket jag har en aning om att det kommer att göra.

i går så kom jennie förbi efter jobbet vid typ 10 stackarn som får jobba så sent varje dag och måste åka buss ut till ullared=7 nä fy! angie käkade sönder hennes ena sko med så det gjorde ju inte hennes dag bättre om man säger så!
fan jag och jennie ses aldrig längre =( båda jobbar heltid och sen på helgerna så är man upptagen med annat...

förresten jag ahde en sådan jäkla tur nu i lördags så jag tror att jag flippar, har nog inte fattat det ännu!
såg att det var en snubbe på blocket.se som sålde en P&L biljett (P&L = Peace and Love) för er som inte fattar haha ;p och så addade jag honom för fatt få fortast svar.. så loggade han in och jag frågade om den fanns kvar han sa att den fanns kvar och att han hade höjt den i pris från 1500 till 2000 så jag klickade snabbt in på festivalbussen.com för att se om man kunde åka upp till borlänge ( där festivalen är) träffa snubben och växla in biljetten mot festivalbandet, han får sina pengar och alla blir nöjda men så när jag kom in på festivalbussen.com och klickade vidare så upptäckte jag att dom sålde också P&L biljetter och billgare desutom D: hahah hallelulja säger jag bara det var fan ett mirakel! :D så jag sprang snabbt ner till mamma som satt och fikade med farfar,hans tjej, mormor och morfar.. berättade nyheten och vi gick snabbt till datorn för att köpa en biljett. men så kom vi på att varken jag eller mamma hade pengar så morfar langade fram VISA:T och så fick jag min biljett! =)=)=)=)=)=)=) är så otroligt glad över att jag hade en så jäkla tur...

nä nu måste jag jobba vidare..
Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0