förvirrad

hej hej
sitter och skriver ett arbete i skolan nu det går faktiskt bra men kommer att ta hela dan om jag inte har fel.

kollade på om jag verkligen ska till peace and love i år för för det första så kostar det typ 2300kr om man köper tre 1:dagars biljetter plus camping och för det andra så kommer jag att få mindre i lön om jag åker dit, så=7
jag har ingen aning men måste agera snabbt iaf. kan bara inte missa alla dom banden som ska spela också så det väger ju åt båda hållen. hoppas att baby gör det som jag bad han att göra så att jag kanske kan få det billigare!
Nä kan fan inte missa P&L i år det går fan inte!!!!!!
ja vägrar att missa det, kosta vad det kostar vill. eller? eeeh kanske inte för mkt bara...

ska åka till banken snart och sätta in pengar samt överföra lite stålar till carro för en biljett till hennes slutskiva.  och på tal om pengaaaaaaaaaaar!
ska få jobba mera nu i sommar på mammas jobb också, vilket är jätte bra och man får mer cash i slutet ;p
först så skulle jag jobba på lagret sen producera varor och nu har jag hamnat på kontoret och ska jobba i rummet brevid mamma så kommer tjäna mera pengar och utan att jag har fått träffa min chef ännu så har jag redan kommit uppåt om man säger så. hah as bra jue!
så blir detta ju en bra erfarenhet om man ska söka jobb i sthlm nu när man har flyttat upp "helt" haha! ( :

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0