första och sista dagen på jobbet

i går var det sista dagen på mitt förra jobb som jag har jobbat på sen 2004.
många minnen man har ifrån det jobbet=7 både bra och jobbiga stunder ;p



idag så börjaade jag på mitt nya jobb dock, hahah skit kul :) älskar redan alla min "kolegor" stavas det så? =7
aja hade verklig roligt idag, fick börja med att lära mig hur man tar imot order och hur jag arbetar med maskinen som ska sy namn på hand - och badhanddukar. sedan så var det frukost med hela gänget haha vilket kackel det var! sedan så var det till att fortsätta där jag hade lämnat det , lunch vid 1230 till 1300 hann med en rökepause med där innan man bärjade jobba igen. gick in på lagret för att se mig omkring och kolla efter singlarna hahaha^^ hittade Anders en söt liten prick som frågade vad jag letade efter när jag hade tappat bort mig, men vaddå? lagret är ju skit stoooooort! men jag sa bara att jag letade efter spriten och så vips så försvann jag igen ut till kontoret.
jobbade från 0800 till 1630 har inte jobbat så länge på ett å samma jobb på en dag kan jag ju medge men det var helt okej det känndes som 4 h ändå. min chef kom in och berättade att jag skulle jobba på kontoret i morgon på förmidda och sen på efter middan så skulle det bli lagret med grabbarna, jag längtar =D hahaha kommer bli så otroligt NÄÄJS =)

Nä nu så ska jag ta och göra mig lite te och en macka och kolla på en film med mammie<3

kanske hörs senare.
da vstretji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0