"de har jag sett på porrfilm"

Detta inläggets titel är citerat ifrån parlamentet idag!

Sitter här ,smörjer in händerna  med olivia lotion, funderar över när jag ska ta och plugga samt ringa min älskade Nicklas♥..hmmmm!
det känns som om jag borde ringa först och sen plugga för att pluggandet tar ju längre tid om jag har otur med samtalet hah ;p

image83

har jobbat hela helgen måste ju få ihop med lite mer stålar om man säger så nu innan min lilla trip som jag ska ta på onsda. hade ju personal fest i går som ni säkert redan vet om. idag var det också en del springande på jobbet, fick in en jäkla fågel som vägrade att flyga ut igen.. sedan när den väl blev fångad och fick flyga sin väg så blev det en massa jobb att göra.. orkar inte gå in på detaljer ( :
nä måste gå och ringa baby nu. . . återkommer senare med mer info.

tja hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0