MÅNDAG 21/7

as längesen nu JAG VET!

jobbar, jobbar och jobbar hela tiden så vad kan man säga plus att jag inte har haft tillgång till någon dator pga allt jobbande på DC (DC = Dag Center) där man packar alla varor som sedan förflyttas till lagret.

Nu är det 11 dagar kvar tills jag flyttar ( nedräkningen har börjat )
och jag är inte lite exalterad heller, stavas? så jag hoppas att allt går som det ska!
Flyttar upp den 2 Augusti och carro kommer upp veckan därpå.
det känns faktiskt helt okej, alltså att jag får bo ensam första veckan.
inte för att jag inte gillar att bo med carro utan att jag tror att jag behöver komma in lite i "egen lägenhet's",  "måste ta hand om mig själv" & "bo utan mamma" stilen, eller nått ;p

Det kommer nog gå bra, ska ringa till min nya skola idag med och se så att allt är klappat å klart nu typ och om dom kanske ville träffats innan skolan börjar. =)

Nä fy vad jag och mammsen kommer ha mkt att göra nu dessa 2 veckorna framöver när alla är på semster, ringer hela tiden och har en massa ordrar som måste stansas och nu ringer det igen ..

DA VSTRETJI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0