som vanligt

som vanligt nu så skriver jag när jag jobbar, idag har det mkt bättre har hostat men inte så mkt som det var i går, i morgon borde det nästan vara borta helt om jag har tur ;p
sitter och snackar med baby nu, han kanske skulle komma ner och vara här någon dag innan jag flyttar upp, så skulle vi åkt upp tillsammans :) det tycker jag att han ska göra, så att han får se min lilla hemort =)

jaha nu så skulle han till spanien verkligen skit kul, NOT!
men han kommer ner innan om han gör som han säger , vilket man aldrig vet!

har inte svarat någon gång i telen ännu, är fortfarande skrajj=7

skickade sms till elisabeth innan med ( hon som jobbar i reseptionen i alléhuset )
får se hur det blir me de, fan vad dom är sega som sniglar!

måste dra nu ska käka tårta och dricka kaffe med jobbkamraterna, sola lite ( 15 min paus ) och fira anders som fyller 25 =)

hare bääääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0