snart

... ja snart är denna arbetsdagen slut. och det betyder att det är freda, dagens jobb låt är helt klart:
Mange Schmidt - Inget Att förlora
visseligen så är det nog snarare veckans låt tror jag nu när jag tänker efter.

idag har det varit en mys dag typ, inte så mkt stress som vanligt, fast det kanske beror på att våran chef typ kom in och hjälpte oss en liten stund i morse. det tackar vi för!

fick sitta lite i solen precis med, fy vad härligt och varmt det är nu. vikken skit bra dag att sluta denna arbets veckan på, verkligen.
ikväll så blir det john's place med mitt gamla jobb, det kommer bli roligt tror jag, blir alltid en så lyckad kväll och vädret idag kommer att göra så att det blir ännu mer awesome!
oh längtar till den goda maten och detta året får man äntligen köpa en drink med dom andra som är över 18 åååååår!!!!!!!!!!!!!!! ;p

sedan efter det så blir det nog krogen tror jag om man orkar ;D

nä nu ska jag ta och finna mig lite arbete har inte gjort något nu på ett tag=7 och det känns weard...

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0