näsblod och puss på dig kommentarer

sitter på kontoret nu, igår var det en jobbig dag för mig och mamma, ja hade mkt att göra hela tiden och kommer bli as jobbigt men de äre värt!

efter att fått en order på telefon så tryckte jag på utskrift och kände att jag fick en rysning i kroppen, helt plötsligt så börjar det droppa blod ifrån min näsa, hah har inte haft näsblod sen jag var 8 år typ och det är 10 årsen nu=7 as weard i know. så fick jag springa till toaletten, hämta papper och sätta mig ner en stund. mamma sa att det var pga utav stress, men jag hade inte känt mig stressad, brukar känna mig as stressad ibland men får inte näsblod för de!
så när jag väl satt ner och försökte stoppa allt blod som ville lämna min kropp så kom jag på att det kanske beror på stress, menar jag flyttar om 11 dagar, mamma ska ha visning på huset idag, nicklas är konstig som vanligt, ingen utav mina kompisar hör av sig längre ( vilket är konstigt om man tänker på att jag ger mig av snart!) och en massa mer skit som jag inte orkar skriva här, så. det kan nog ha en del till varför jag out of no where får noseblood liksom ;p

återkommer snart med den andra delen utav överskriften!

måste dra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0