näsblod och puss på dig kommentarer 2

ja nu så hinner jag nog skriva lite innan det börjar ringa och folk börjar komma in springande på kontoret som det har gjort hela denna dag.  ja näsblods insidenten har ni ju redan fått höra så nu återstår bara puss på dig kommentaren.

jo det var såhär jag satt vid min dator nu i morse och stansade ordrar som vanligt. det ringde en kund som behövde hjälp, och jag är lite svår när det gälelr att hjälpa folk, inte något negativt utan att jag verkligen gå in för det, även om det kanske var så att jag skulle struntat i det för att det inte var så viktigt.. men som jag sa jag gick verkligen i min uppgift och ringde och kollade runt för att få alla sort information om denna fråga som hade ställts till mig.
och efter att jag ringt upp och sagt vad jag visste så avslutade jag samtalet och när vi skulel säga hejdå så sa denna tjej som jag hjälpt:

" - ja tack så jätte mkt för att du verklgien gjorde allt i din makt och tog reda på allt detta, du svarade verkligen på alla mina frågor så nu är jag väl informerad och vill tacka dig till max, puss på dig och ha en jätte bra fortsatt dag."

puss på dig, hah menar vad svarar man på det,
"- ja puss på dig med" :D så jag sa varsegod, detsamma till att ha en bra dag och la på luren. ;p

ja detta kanske inte var så viktigt men det var en liten kul händelse utav alla här på kontoret ;D

Nu så ska jag stansa en order och ringa upp en kund ifrån NK leksaker i sthlm.

hare bäääst, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0