jobb-blogg

      

det känns som att denna bloggen har blivit en jobb blogg, skriver bara när jag är på jobbet hela tiden. kanske beror på att jag jobbar hela tiden och sen typ sover varje dag efter jobbet så inte är inne på datorn så mkt annars, de kan vara en lösning tror jag! ;p idag så har det varit en bra dag¨som vanligt, älskar mitt nya jobb =)

snackade med Roxy innan och vi bestämde att vi skulle ha en Roxy och Alek dag idag på ströget i stan. roXy är hundvakt också så det kommer att bli spännande att se hur hon lyckas med detta bland allt folk i stan.
Roxy's pojkvän Lucas ska skaffa en till tattoo idag med, och då ska jag passa på att boka en tid och kolla inte pris med mera ;p hoppas han är ledig nästa vecka annars kan jag inte=/


   

AWESOME 8 DAGAR KVAR NU!!!!!! HELT GALET NICE!

så nu slutar jag om 5 min ;D nice nice nice..
och det betyder att jag måste avsluta här.
om jag har tid senare så kommer en uppdatering ; )

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0