Fredag = Helg med stort H!

halla, läget bre? haha ne gud jag skriver aldrig jobbar hela tiden har fan inget liv fast sitter inte så mkt framför datorn iaf nu när man väl är hemma ( somnar nämligen direkt när jag kommer hem, så tröttsamt trött är man ). för man sitterju fan vid en dator hela dagen på jobbet från 0800 -> 1630 jajjemensan! fast inga nöjes sidor här inte utan det måste gälla jobbet , japp!
ALLA är typ i Bålsta inklusive min baby som åker dit idag, vilket är strålande för det är nära mig och så, så det kanske blir så att han kommer hit någon dag vilket jag tycker hade vart skit kul för jag
SAKNAR DEN IDIOTEN FÖR MKT NU ASSO!
IDAG blir det nog bara till att jag tar det lungt och typ är barnvakt eller nått..
nä måste dra vidare och arbeta, vissa måste ju detta!
peace =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0