är bara i vägen

känns verkligen som att jag bara är i vägen, sitter här och hostar sönder hela tiden, hatar att jag alltid ska bli sjuk när jag har varit borta och återvänder hem igen=/ weard but true!
så nu sitter man och hostar,har ont i huvudet pga allt hostade, har fått månadens fasa,ont i magen och mår illa kan det verkligen bli sämre?
peppar peppar ta i trä det kan det säkert...
så jag ska åka hem nu på lunchen och vila upp mig för att kunna jobba hela dagarna resten utav veckan/veckorna.

ja förstår mig inte på min host, hostar mkt när jag sitter upp men hostar ännu mer asso typ 3 ggr så mkt när jag väl lägger mig ner, as skumt jag vet!

och nu så fryser jag också skit nice, NOT!

nä måste stansa klart en order nu, sen åker jag hem och kurerar mig.

None

Da Vstretji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0