SOOOOOOOOOOL NUNUNUNU!

NU VILL JAG HA SOL OCH VÄRME, TACK!
it´s not gonna happend typ, piss värder varje dag.
längtar efter sommaren, då man kan gå ut i kort byxor och cykla runt i top haha
fast cykla kommer nog inte jag göra nått i sommar, får ju mitt körkort så snart som möjligt hoppas jag, får det säkert iaf innan sommaren så.
Längtar efter mina härliga utflykter som börjar snart nu i maj med karin, det blir 4 hela festivalen detta år.
Först så har vi Siesta i Hässleholm i maj och då blir det poolparty hos karin varje natt typ.
Sedan så bär det av till Borlängde i juni där Peace & Love väntar...
Arvika "KÄRLEK TILL SKOGEN" i juli road trip blirre då och sist men inte minst ..
Uppsala Reagge i augusti kommer bli så CH NÄJS!!!!!!!!
så lite sol hade ju aldrig skadat som sagt :D
jo jag vet att jag skulle återkomma i går kväll men somnade visst heh. Lyssnar på Gorillaz nu, fett tajta asso!


image12


im walking to the something blah blah blah blah
im drinking to much blah blah blah blah
im feeling really blah blah blah blah
im pull my self together blah blah blah blah KOLAPS!
i tried to me an angel but blah blah blah blah
im feeling really blah blah blah blah
and in the end it meens that i blah blah blah blah.


I just love this song so fucking much, it´s så fucking great..

ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0