sol och bakdag

    

det är skit fint väder idag, thank god! solen skiner och jag är på bak humör, är suger på att baka en morotskaka och hallongrottor, det får nog bli morotskaka tror jag, det var ett tagsen nu som man smakade på det.
Var ute och gick med hundarna precis hah så söta mina älsklingar är, den ena är den största klanten ever fast hon är ju trotts allt en valp och den andra är gammal och gaggig...
Dagens låt blir nog hah denna e gammal Sommar - Fronda & Rock away - Lazee
ååååh nu vill jag verkligen ha sommar, glida runt på stranden i kortkort hah, spana in alla "qutees", sitta på ankaret och grilla samt drick cider, min sommar bål kommer återkomma i år med, JA LOVAR! ja ja nu så ska jag dra mig och börja med mitt bakande. CIAO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0