plugg.

                 

Ska plugga som fan nu på körteorin. ska ha uppskrivning snart så måste ligga i nu så det ryker :)
ska bli klar med C och F innan veckan är slut helst idag^^ haha jo men vesst! idag var det lite bättre stämning i skolan ja och jennie yrade runt som vanligt och plaskade i regnet, har regnat hela dan =/
kom på idag att det är 4 veckor kvar och sen har jag lov igen, PÅSKLOV!
mys och efter det lovet så fyller jag 18 år den 1 April, UNDERBART!
hoppas nu antecknar att jag fyller år då och grattar mig :D
äääh måste gå till frissan också, mitt hår måste bli bra innan nästa VECKA!!?!?!?!?
vet inte hur jag ska ha råd med det men det löser sig säkert, man kan ju alltid uttnyttja någon släkting
i morgon är det onsdag och jag slutar tidigt :D får väl ta och gå till körskolan då så man kan plugga lite mera, jaaa!
ska göra några körkortstester nu så hör av mig senare, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0