ONsdag; top model

image13

idag så har jag också varit duktig. Gjorde klar teorin och ska sätta upp mig på uppskrivning i morgon.
Malin fick körkort idag Grattis gummsan!<3 
Hämtade mina kepsar idag med och köpte en ny jacka jätte söt,
så baby nu kan du komma för jag kommer att vara skitsnygg! 

Kollar Top model nu, tycker om sånna program men man känner sig alltid så onytting efter varje program hah..
nä nu måste jag gå och hämta ett vatten och ett äpple i stället för det jag tänkte hämta .
pausade en liten stund ifrån mitt skrivande och kollade klart på top model kollar fråga olle nu
så klockrena dom är asso.
Trodde att det var torsda idag var skit glad över att det var freda i morgon, men sen såg jag att det var onsdag, vilken osis =/ men m,en. i morgon så blir det aerobic för min del också, mys! måste köpa presenter i morgon med till 2 födelsedagsbarn till helgen. Hatar att gå på stan när man inte ska köpa nått till sig själv, ego jo jag vet men de e sant. Har inte så mkt pengar nu heller, så kommer jag säkert hitta nått sött som man inte kan köpa... så typiskt!

Nu börjar programet så måste dra mig.... puss å hej leverpastej heh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0