körlektioner.suger.se

hej hallå shuu, vaknade och insåg att jag skulle ha körlektion idag. fick 20 minuter på mig att göra mig iordning innan min körlärare dök upp utanför mitt hus. trodde verkligen att jag skulle sätta det denna gången men icke sa nicke ja suger t.o.m ännu mera nu än när jag började typ. jag är fan lika seg som en sengångare när jag kör, kolla försent innan jag ska köra ut, planerar efter korsningen istället för innan som man ska göra, blinkar försent, kör nästan över människor ect ect så ja kommer säkert inte få mitt körkort innan sommaren. kommer nog inte få det alls om jag ska vara ärlig!!!!!!!! och jag som har pluggat så denna veckan på teorin så sinkas man utav körningen, ja menar jag trodde jag var en mer praktisk människa istället för teoretisk men är väl inget av dom antar jag.
orkar inte skriva mer nu är pissed off som en citron nu så ska dra ut och synda. sharååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0