hemma igen

image3

Hey igen,  är inte på lika bra humör som innan!
kvällen blev inte som jag hade tänkt, började med att alla var på 18 eller 19 års fest och jag orkade inte dra dit så fick sitta hemma och dricka lite vin, passade ju brorsan så kunde inte direkt dra min väg..  snackade med lite people på internet och dom övertalade mig att dra in till stan när min mamma hade kommit hem vilket jag tyckte lät som en bra idé. gjorde iordning mig i nästan sista minuten innan mamma kom hem, åkte in till stan för att träffa "folket" som inte ens var där? vafan va de egentligen släpa mig ner till stan och sen dra utan att meddela mig om nått. fick ta taxi hem igen om nu sitter jag här ... skit kul.. ska jobba i morgon med, låter ju fantastiskt! vill bara dra min väg och träffa nya människor. DENNA STAN SUGER HÅRT!!!!!!
ska dra nu ta bort sminket, borsta tänderna och sätta på en film. orkar inte vara depp, å ja som var så pepp på att dra ut i kväll.

aja hare bra, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0